Педагог-ассистент қажет. » Средняя общеобразовательная школа № 10
Абай облысы білім басқармасының
Коммунальное государственное учреждение
"Средняя школа №10"
отдела образования города Семей
Приемная
+7(222) 31-48-17
Бухгалтерия
+7(222) 31-49-21
Версия для
слабовидящих

Абай облысы білім басқармасының Коммунальное государственное учреждение «№10 жалпы орта білім беретін мектеп" отдела образования города Семей

06
октябрь
2023

Педагог-ассистент қажет.

Абай облысы білім басқармасының Коммунальное государственное учреждение «№10 жалпы орта білім беретін мектебі» отдела образования города Семей.

 Семей қ.,  Ж. Карменов улица47 «А», т. 31-48-17sh10kz@mail.ru.

Мемлекеттік білім беру ұйымының «Педагог-ассистент» 16 сағат (ваканттық қызметке байқау жарияланады, лауазымдық жалақысы педагогикалық өтілі мен біліктілік санатына байланысты 110 мың теңгеден жоғары. 

Педагог-ассистенттің негізгі функционалдық міндеттері:

Жалпы үлгідегі білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттілігі бар баланы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады.

      Білім беру ұйымдарында болу уақыты ішінде, олардың дербес қызметі денсаулық жағдайы бойынша шектелген жағдайда, ұйымдастырылған оқу қызметі кезінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға көмек көрсетеді.

      Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның ұсынысы бойынша ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға көмек көрсетеді.

      Педагогтың басшылығымен білім беру, дамыту процестеріне қатысады.

      Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметі мамандарының ерекше білім беру қажеттілігі бар баланы тексеруіне, сондай-ақ жеке білім беру бағдарламаларын жасауға қатысады.

      Оқыту және дамыту жұмыстары барысында ерекше білім беру қажеттілігі бар бала туралы деректерді жинауды, білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелерін хаттамалауды, білім беру, әлеуметтік-бейімделу (мінез-құлық) дағдыларын дамыту динамикасын, оқыту процесінің динамикасын мониторингілеу және баланы әлеуметтендіру үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің мамандарына ақпарат беруді жүзеге асырады және жүргізеді.

      Ерекше білім беру қажеттілігі бар баланың өмір сүру қауіпсіздігі мен денсаулығының қажетті жағдайларын сақтайды, ілесіп жүру кезеңінде қорғау педагогикалық режимін сақтайды.

      Белгіленген нысан бойынша есеп беру құжаттамасын жүргізеді.

      Білім беру процесінің барлық субъектілерінің, оның ішінде балалар отбасының қатысуымен ұйымда "құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын енгізеді.

Білуге міндетті: 

       Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы", "Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік құқықтық актілерін.;

      ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру және ұстау бойынша білім және ғылым саласындағы уәкілетті орган ұсынған әдістемелік ұсынымдар мен нұсқаулық-әдістемелік материалдар;

      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелері, санитарлық ережелер.

      Біліктілікке қойылатын талаптар:

      "Арнайы білім" бағыты бойынша қосымша білім беру бағдарламасы бойынша жоғары педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе "Арнайы білім" бағыты бойынша техникалық және кәсіптік білімі, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;

      және (немесе) біліктілігі жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шеберге арналған мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 6 жыл;

      және (немесе) біліктілігі орта және жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог – зерттеуші кемінде 5 жыл.

      Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) педагог (санаты жоқ):

      ұйымдастырылған оқу және түзету-дамыту іс-әрекетінің барлық түрлерінде эмоциялық-еркі, интеллект, көру, есту, тірек-қимыл аппараты бұзылған білім алушыларға ілесіп жүру мүмкіндігі болуы тиіс;

      білім беру процесіне қатысушылардың әртүрлі нанымдары мен көзқарастарына төзімділікті, мәдени әр алуандығына ашықтықты көрсету және инклюзивті білім беруді, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға қоғамның толерантты көзқарасын насихаттауды жүзеге асырады.

      2) "педагог-модератор":

      "педагог-ассистент" біліктілігіне қойылатын кәсіби құзыреттілікті, сондай-ақ:

      дамуында ауытқушылықтың психологиялық-педагогикалық диагностикасының қазіргі заманғы әдістерін білу;

      мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бағалау дағдысының болуы;

      тәрбиешінің басшылығымен психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңесінің, консилиумның ұсынымдарын орындай білу және білім беру және түзету-дамыту процесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру.

      3) "педагог-сарапшы":

      "педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын кәсіби құзыреттілікті, сондай-ақ:

      дамуында ауытқушылықтың психологиялық-педагогикалық диагностикасының қазіргі заманғы әдістерін білу;

      білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бағалау дағдысының болуы;

      мұғалімнің басшылығымен психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңесінің, мектеп консилиумының ұсыныстарын орындай білу және білім беру және түзету-дамыту процесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру;

      дамуында бұзылушылықтарды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістерін қолдана білу, психологиялық-педагогикалық тексеру нәтижелерін талдау және жүргізу;

      білім алушының білім алу қажеттіліктеріне байланысты білім беру бағдарламаларын бейімдеу, жеке-дамытушы (мінез-құлықтық) бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру кәсіби құзыреттеріне ие болу;

      ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеу, дамыту және оқыту мәселелері бойынша кеңес беру.

      4) "педагог-зерттеуші":

      "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын кәсіби құзыреттілікті, сондай-ақ:

      дамуында ауытқушылықтың психологиялық-педагогикалық диагностикасының қазіргі заманғы әдістерін білу;

      мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бағалау дағдысының болуы;

      тәрбиешінің басшылығымен психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңесінің, консилиумның ұсынымдарын орындай білу және білім беру және түзету-дамыту процесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру.

      ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен технологиялары бойынша кәсіби құзыреттілікке ие болу;

      мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында педагог-ассистенттің жұмысын үйлестіру дағдысы болу (жеке білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларын бейімдеу және іске асыру, ұйымдастырылған қызметтің барлық түрлерінде түзету-дамыту қолдау көрсету));

      педагог-ассистенттер қызметінің тиімділігіне мониторинг жүргізе білу;

      инновациялық педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, мотивациялық, диагностикалық, түзету, коммуникативтік, консультативтік, әдістемелік қызметті жүзеге асыру, жеке білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларын сынақтан өткізу бойынша жұмысты жүргізу;

      барлық деңгейдегі инклюзивті білім берудің озық тәжірибесін зерделеу және енгізу;

      5) "педагог-шебер":

      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі, сондай-ақ:

      ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды жеке психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен технологиялары бойынша кәсіби құзыреттілікке ие болу;

      педагог-ассистенттер қызметінің тиімділігіне мониторинг жүргізе білу;

      инновациялық педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, мотивациялық, диагностикалық, түзету, коммуникативтік, консультативтік, әдістемелік қызметті жүзеге асыру, жеке білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларын сынақтан өткізу бойынша жұмысты жүргізу;

      барлық деңгейдегі инклюзивті білім берудің озық тәжірибесін зерделеу және енгізу.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2023 жылдың 06 қазаннан 2023 жылдың 12 қазанға дейін.

Ж. Карменов улица, 47 «А» мекенжайы бойынша конкурстық іріктеуге қатысу үшін қағаз форматта құжаттар қабылдау бөлімінде қабылданады. Мектеп поштасына электронды форматта sh10kz@mail.ru.

Жұмыс тәртібі: дүйсенбіден жұмаға дейін (қоса алғанда), белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.

Құжаттар тізімі:

1) нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш (нысан қоса беріледі);

2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса);

4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері; ;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ТБЖ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы (нысан қоса беріледі).

Мемлекеттік білім беру
 ұйымдарының бірінші
 басшылары мен педагогтерін
 лауазымдарға тағайындау,
 лауазымдардан босату
 қағидаларына
 10-қосымша

Нысан

____________________________
 Конкурс жариялаған
 мемлекеттік орган

    _______________________________________________________________

      (үміткердің Т.А.Ә. (бар болса)), ЖСН

      _______________________________________________________________

      (лауазымы, жұмыс орны)

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      Нақты тұрғылықты жері, тіркелген мекен-жайы, байланыс телефоны

Өтініш

      Мені бос/уақытша бос лауазымдық конкурсқа қатысуға рұқсат беруіңізді сұраймын

      (қажетінің астын сызыңыз)

      _______________________________________________________________

      білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)

      Қазіргі уақытта жұмыс істеймін

      _______________________________________________________________

      білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)

      Өзім туралы келесіні хабарлаймын:

      Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейін

Оқу орнының атауы

Оқыту кезеңі

Диплом бойынша мамандық




      Біліктілік санатының болуы (беру (растау) күні):

      _____________________________________________________________

      Педагогикалық жұмыс өтілі: ____________________________________

      Келесі жұмыс нәтижелері бар:___________________________________

      Наградалары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса)

      ____________________________________________________________


Кандидаттардың құжаттарының біліктілік талаптарына сәйкестігін қарау нәтижелері бойынша конкурстық комиссия осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес бағалау парағында көрсетілген балдарды есептеуді жүзеге асырады.


Мемлекеттік білім беру
 ұйымдарының бірінші
 басшылары мен педагогтерін
 лауазымға тағайындау,
 лауазымнан босату
 Қағидаларына
 11-қосымша

Нысан

Бос немесе уақытша бос педагог лауазымына үміткердің бағалау парағы ___________________________________________________ (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

Өлшемшарттар

Растайтын құжат

Балл сандары
 (1-ден 20-ға дейін)

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері

Техникалық және кәсіби = 1 балл
 Жоғары күндізгі = 2 балл
 Жоғары күндізгі үздік= 3 балл
 Магистр = 5 балл
 Жоғары сыртқы/қашықтан = минус 2 балл

2.

Ғылыми/академиялық дәрежесі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері

PHD-доктор = 10 балл
 Ғылыми доктор = 10 балл
 Ғылыми кандидат = 10 балл

3.

Жұмыс өтілі жоқ үміткерлер үшін сертификаттау

Сертификат

"Педагог" Біліктілік санаты - 5 балл

4.

Біліктілік санаты

Жеке куәлік, басқа құжат

Екінші санат = 1 балл
 Бірінші санат = 2 балл
 Жоғары санат = 3 балл
 Педагог-модератор = 3 балл
 Педагог-сарапшы = 5 балл
 Педагог-зерттеуші = 7 балл
 Педагог-шебер = 10 балл

5.

Администрация және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі

Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін растайтын басқа да құжат

Әдіскер (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл) = 1 балл
 Директордың орынбасары (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл) = 3 балл
 директор (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл) = 5 балл

6.

Алғаш рет жұмысқа тұрған педагогтер үшін

Білімі туралы дипломның қосымшасы

Педагогикалық/ кәсіби тәжірибенің нәтижелері "өте жақсы" = 1 балл
 "жақсы" = 0,5 балл

7.

Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) немесе оқу орнынан ұсыныс хат

Ұсыныс хат (Конкурсты өз бетінше жариялаған білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш жасайды)

Оң ұсыныс хатының болуы = 3 балл
 Теріс ұсыныс хатының болуы = минус 3 балл

8.

Кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері

- дипломдар, білім алушылардың олимпиадалар және конкурстар, ғылыми жобалар бойынша жеңімпаздардың грамоталары;
 - дипломдар, мұғалімнің олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздарының грамоталары;
 - мемлекеттік награда

1) олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздары = 0,5 балл
 ғылыми жобалардың = 1 балл
 2) олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздары - 3 балл "Лучший педагог" конкурсына қатысушы = 1 балл
 "Лучший педагог" конкурсының жеңімпазы = 5 балл
 "Қазақстан еңбек сіңірген ұстазы" медаль иегері = 10 балл

9.

Әдістемелік қызметі

-авторлық шығармалары, басылымдары

МОН РК тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл
 РОӘК тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 2 балл
 БҒССҚЕК, Scopus тізбесіне енгізілген ғылыми-зерттеу қызметі бойынша жарияланымның болуы - 3 балл

10.

Қоғамдық-педагогикалық қызметі

Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат

тәлімгер = 0,5 балл
 ӘБ басшылығы = 2 балл
 Екі тілде сабақ беру, орыс/қазақ = 2 балл
 шетел/орыс немесе шетел/қазақ = 3 балл,
 үш тілде сабақ беру (қазақ, орыс, шетел) = 5 балл

11.

Курсқа дайындық

пәндік дайындық сертификаттары;
 - 
цифрлық сауаттылық,
 
КАЗТЕСТ,
 IELTS;
 TOEFL;
 DELF 
сертификаттары;
 Goethe Zertifikat, "Python 
тілінде бағдарламалау негіздеріпрограммалары бойынша оқыту, "Microsoft"
 
Курсера жұмыстарына оқыту
 
Халықаралық курстар:
 TEFL Cambridge
 "CELTA
 (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
 CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
 DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
 CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
 "TKT
 Teaching Knowledge Test"
 Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)
 Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
 "TESOL"
 Certificate in teaching English for young learners
 International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC)
 IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers
 Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development
 Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching
 Online Teaching for Educators: Development and Delivery
 Educational Management
 Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers
 
Курсы на платформе Coursera, Futute learn
 Teaching Mathematics with Technology
 Special Educational Needs
 "Developing expertise in teaching chemistry "

ПШОНЗМ, "Өрлеукурстары
 = 0,5 
балл
 
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығына сәйкес тізбеге енгізілген біліктілікті арттыру ұйымдары іске асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстары (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30068 болып тіркелген)
 = 0,5 
балл (әрқайсысы бойынша жеке)

12.

Мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі, "Дипломмен ауылға!", "Серпін" мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесі бойынша жіберілген педагог

Мемлекеттік білім беру гранты иегерінің сертификаты, келісім-шарты

3 балл қосылады

Барлығы:
 
 









Коммунальное государственное учреждение «Средняя общеобразовательная школа №10» отдела образования города Семей управления образования области Абай, г. Семей, ул. Ж. Карменова, 47 «А», т. 31-48-17, sh10kz@mail.ru.

Объявляет конкурс на занятие вакантной должности педагога государственной организации образования на должность «Педагог-ассистент» 16 часов, с должностным окладом от 110 тыс. тенге и выше в зависимости от педагогического стажа и квалификационной категории. 

Основные функциональные обязанности педагога-ассистента: 

Осуществляет психолого-педагогическое сопровождение ребенка с особыми образовательными потребностями в организациях образования общего типа. 

       Оказывает помощь детям с особыми образовательными потребностями во время организованной учебной деятельности, в течение времени пребывания в организации образования, в случае, когда их самостоятельная деятельность ограничена по состоянию здоровья. 

      Оказывает помощь детям с особыми образовательными потребностями по рекомендации психолого-медико-педагогической консультации.

       Под руководством педагога принимает участие в образовательном, развивающем процессах. 

      Принимает участие при обследовании ребенка с особыми образовательными потребностями специалистами службы психолого-педагогического сопровождения, а также в составлении индивидуальных образовательных программ.

      Осуществляет наблюдение и ведет сбор данных о ребенке с особыми образовательными потребностями в процессе обучения и развивающей работы, протоколирование результатов освоения образовательной программы, динамики развития образовательных, социально-адаптивных (поведенческих) навыков, предоставляет информацию специалистам службы психолого-педагогического сопровождения для мониторинга динамики процесса обучения и социализации ребенка.

       Соблюдает необходимые условия безопасности жизнедеятельности и здоровья ребенка с особыми образовательными потребностями, соблюдает охранительный педагогический режим в период сопровождения. 

       Ведет отчетную документацию по установленной форме. 

       Внедряет концепцию "Образование, основанное на ценностях" в организации с участием всех субъектов образовательного процесса, в том числе семьи детей. 

Должен знать: 

       Конституцию Республики Казахстан, "Конвенцию о правах ребенка", Трудовой кодекс Республики Казахстан, Законы Республики Казахстан "Об образовании", "О правах ребенка в Республике Казахстан", "О специальных социальных услугах", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с огарниченными возможностями", "О борьбе с коррупцией", "О языках в Республике Казахстан" и другие нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;

      методические рекомендации и инструктивно-методические материалы, рекомендованные уполномоченным органом в области образования и науки по организации и содержанию психолого-педагогического сопровождения детей с особыми образовательными потребностями;

      правила по безопасности и охране труда, противопожарной защиты, санитарные правила.

       Требования к квалификации: 

      высшее педагогическое образование по дополнительной образовательной программе по направлению "Специальное образование" или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предьявления требований к стажу работы или техническое и профессиональное образование по направлению "Специальное образование", без предъявления требований к стажу работы;

      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – 6 лет;

      и (или) при наличии среднего и высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 3 лет, для педагога-эксперта – не менее 4 лет, педагога-исследователя не менее 5 лет.

      Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

      1) педагог (без категории):

      должен уметь оказывать сопровождение обучающимся с нарушениями эмоционально-волевой сферы, интеллекта, зрения, слуха, опорно-двигательного аппарата при перемещении, самообслуживании во всех видах организованной учебной и коррекционно-развивающей деятельности;

      проявлять толерантность к разным убеждениям и взглядам, открытость к культурному многообразию участников образовательного процесса и осуществляет пропаганду инклюзивного образования, в том числе толерантного отношения общества к лицам с особыми образовательными потребностями;

      2) педагог-модератор:

      должен владеть профессиональными компетенциями, предъявляемыми к квалификации "педагог-ассистент", а также:

       знать современные методы психолого-педагогической диагностики отклонений в развитии; 

       иметь навыки оценки образовательных потребностей обучающихся в организациях дошкольного образования; 

       уметь выполнять под руководством воспитателя рекомендации ПМПК, консилиума и организовать индивидуальное психолого-педагогическое сопровождение обучающихся с особыми образовательными потребностями в образовательном и коррекционно-развивающем процессе; 

       3) педагог-эксперт : 

      должен владеть профессиональными компетенциями, предъявляемыми к квалификации "педагог-модератор", а также:

       знать современные методы психолого-педагогической диагностики отклонений в развитии; 

       иметь навыки оценки образовательных потребностей обучающихся в организациях образования; 

       уметь выполнять под руководством учителя рекомендации ПМПК, школьного консилиума и организовать индивидуальное психолого-педагогическое сопровождение обучающихся с особыми образовательными потребностями в образовательном и коррекционно-развивающем процессе; 

      уметь применять методы психолого-педагогической диагностики нарушений в развитии, проводить и анализировать результаты психолого-педагогического обследования;

      обладать профессиональными компетенциями адаптации образовательных программ, разработки и реализации индивидуально-развивающих (поведенческих) программ в зависимости от образовательных потребностей обучающегося;

      консультировать по вопросам воспитания, развития и обучения ребенка с особыми образовательными потребностями;

      4) педагог-исследователь:

      должен владеть профессиональными компетенциями, предъявляемыми к квалификации "педагог-эксперт", а также:

       знать современные методы психолого-педагогической диагностики отклонений в развитии; 

       иметь навыки оценки образовательных потребностей обучающихся в организациях дошкольного образования; 

       уметь выполнять под руководством воспитателя рекомендации ПМПК, консилиума и организовать индивидуальное психолого-педагогическое сопровождение обучающихся с особыми образовательными потребностями в образовательном и коррекционно-развивающем процессе. 

      обладать профессиональными компетенциями по содержанию и технологиям индивидуального психолого-педагогического сопровождения обучающихся с особыми образовательными потребностями;

      иметь навыки координации работы педагога-ассистента в организации дошкольного образования (по адаптации и реализации индивидуальных образовательных и коррекционно-развивающих программ, оказания коррекционно-развивающей поддержки на всех видах организованной деятельности);

      уметь осуществлять мониторинг эффективности деятельности педагогов-ассистентов;

      осуществлять мотивационную, диагностическую, коррекционную, коммуникативную, консультативную, методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии, вести работу по апробации индивидуальных образовательных и коррекционно-развивающих программ;

      изучать и внедрять передовой опыт инклюзивного образования всех уровней;

      5) педагог-мастер:

      должен отвечать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог-исследователь", а также:

      обладать профессиональными компетенциями по содержанию и технологиям индивидуального психолого-педагогического сопровождения обучающихся с особыми образовательными потребностями;

      уметь осуществлять мониторинг эффективности деятельности педагогов-ассистентов;

      осуществлять мотивационную, диагностическую, коррекционную, коммуникативную, консультативную, методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии, вести работу по апробации индивидуальных образовательных и коррекционно-развивающих программ;

      изучать и внедрять передовой опыт инклюзивного образования всех уровней.

Срок приема документов: с 06 октября 2023 года по 12 октября 2023 года.

Документы на участие в конкурсном отборе принимаются в бумажном формате по адресу ул. Ж. Карменова, 47 «А», приемная. В электронном формате на почту школы sh10kz@mail.ru.

Режим работы: с понедельника по пятницу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 до 18.00. Обеденный перерыв с 13.00 до 14.00.

Перечень документов:

1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме (форма прилагается);

2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);

3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);

4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;

5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);

6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);

7) справку с психоневрологической организации;

8) справку с наркологической организации;

9) сертификат Национального квалификационного тестирования (далее - НКТ) или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора, педагога-эксперта, педагога-исследователя, педагога-мастера (при наличии);

10) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме (форма прилагается).


Приложение 10
 к Правилам назначения
 на должности, освобождения
 от должностей первых
 руководителей и педагогов
 государственных организаций
 образования

Форма

____________________________
 государственный орган,
 объявивший конкурс

      __________________________________________________________________
 Ф.И.О. кандидата (при его наличии), ИИН
 __________________________________________________________________
 (должность, место работы)
 __________________________________________________________________
 __________________________________________________________________
 Фактическое место проживания, адрес прописки, контактный телефон

Заявление

      Прошу допустить меня к конкурсу на занятие вакантной/временно вакантной
 должности (нужное подчеркнуть)
 __________________________________________________________________
 наименование организаций образования, адрес (область, район, город\село)
 В настоящее время работаю
 __________________________________________________________________
 должность, наименование организации, адрес (область, район, город\село)
 Сообщаю о себе следующие сведения:
 Образование: высшее или послевузовское

Наименование учебного заведения

Период обучения

Специальность по диплому




      Наличие квалификационной категории (дата присвоения (подтверждения)):
 __________________________________________________________________
 Стаж педагогической работы: ________________________________________
 Имею следующие результаты работы: _________________________________
 Награды, звания, степень, ученая степень, ученое звание,
 а также дополнительные сведения (при наличии)
 __________________________________________________________________



По результатам рассмотрения документов кандидатов на соответствие квалификационным требованиям, конкурсная комиссия осуществляет подсчет баллов, указанных кандидатом в Оценочном листе согласно приложению 11 к настоящим Правилам. 

Приложение 11
 к Правилам назначения
 на должности, освобождения
 от должностей первых
 руководителей и педагогов
 государственных организаций
 образования

 Форма

Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога
 __________________________________________________________________
 (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

Критерии

Подтверждающий документ

Кол-во баллов
 (от 1 до 20)

1.

Уровень образования

Копии диплома об образовании и приложения к диплому

Техническое и профессиональное = 1 балл
 Высшее очное = 2 баллов
 Высшее очное с отличием = 3 балла
 Магистр = 5 баллов
 Высшее заочное/дистанционное = минус 2 балла

2.

Ученая/академическая степень

Копии диплома об образовании и приложения к диплому

PHD-доктор = 10 баллов
 Доктор наук = 10 баллов
 Кандидат наук = 10 баллов

3.

Результаты прохождения сертификации для кандидатов без стажа

Сертификат

квалификационная категория "педагог" плюс 5 баллов

4.

Квалификационная категория

Удостоверение, иной документ

2 категория = 1 балл
 1 категория = 2 балла
 Высшая категория = 3 балла
 Педагог-модератор = 3 балла
 Педагог-эксперт = 5 баллов
 Педагог-исследователь = 7 баллов
 Педагог-мастер = 10 баллов

5.

Опыт административной и методической деятельности

трудовая книжка/документ, заменяющий трудовую деятельность

Методист (стаж в должности не менее 2 лет) = 1 балл
 заместитель директора (стаж в должности не менее 2 лет) = 3 балла
 директор (стаж в должности не менее 2 лет) = 5 баллов

6.

Для педагогов, впервые поступающих на работу

Приложение к диплому об образовании

Результаты педагогической/ профессиональной практики "отлично" = 1 балл
 "хорошо" = 0,5 балла

7.

Рекомендательное письмо с предыдущего места работы (по должности педагога) или учебы

Рекомендательное письмо (организация образования, объявившая конкурс самостоятельно делает запрос в организацию/учебное заведение по последнему месту работы/учебы)

Наличие положительного рекомендательного письма = 3 балла
 Негативное рекомендательное письмо = минус 3 баллов

8.

Показатели профессиональных достижений

- дипломы, грамоты победителей олимпиад и конкурсов, научных проектов обучающихся;
 - дипломы, грамоты победителей олимпиад и конкурсов учителя;
 - государственная награда

призеры олимпиад и конкурсов = 0,5 балла
 научных проектов = 1 балл
 призеры олимпиад и конкурсов = 3 балла
 участник конкурса "Лучший педагог" = 1 балл
 призер конкурса "Лучший педагог" = 5 баллов
 обладатель медали "Қазақстан еңбек сіңірген ұстазы" = 10 баллов

9.

Методическая деятельность

-авторские работы и публикации

автор или соавтор учебников и (или) УМК, включенных в перечень МОН РК = 5 баллов
 автор или соавтор учебников и (или) УМК, включенных в перечень РУМС = 2 балла
 наличие публикации по научно-исследовательской деятельности, включенный в перечень КОКСОН, Scopus = 3 балла

10.

Общественно-педагогическая деятельность

Документ, подтверждающий общественно-педагогическую деятельность

наставник = 0,5 балла
 руководство МО = 2 балла
 преподавание на 2 языках, русский/казахский = 2 балла
 иностранный/русский, иностранный/казахский) = 3 балла,
 преподавание на 3 языках (казахский, русский, иностранный) = 5 баллов

11.

Курсовая подготовка

сертификаты предметной подготовки;
 - 
сертификат на цифровую грамотность,
 
КАЗТЕСТ,
 IELTS;
 TOEFL;
 DELF;
 Goethe Zertifikat, 
обучение по программам "Основы программирования в Python", "Обучение работе с Microsoft"
 
Курсера
 
Международные курсы:
 TEFL Cambridge
 "CELTA
 (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"
 CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)
 DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)
 CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)
 "TKT
 Teaching Knowledge Test"
 Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)
 Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)
 "TESOL"
 Certificate in teaching English for young learners
 International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC)
 IHCYLT - International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers
 Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development
 Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching
 Online Teaching for Educators: Development and Delivery
 Educational Management
 Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers
 
Курсы на платформе Coursera, Futute learn
 Teaching Mathematics with Technology
 Special Educational Needs
 "Developing expertise in teaching chemistry"

курсы ЦПМ НИШ, "Өрлеу"
 = 0,5 балла
 курсы
 повышения квалификации по программам, согласованным с уполномоченным органом в области образования, реализуемым организациями повышения квалификации включенных в список в соответствии с 
приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 28 января 2016 года № 95 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 30068)
 = 0,5 балла (каждый отдельно)

12.

Выпускник организации высшего и послевузовского образования, обучившийся по государственному образовательному гранту, участник государственной программ "С дипломом в село!", "Серпiн", педагог, направленный по молодежной практике Центром занятости населения

Сертификат обладателя государственного образовательного гранта, договор

плюс 3 балла

Итого:
 
 














Администрация мүшелері

Администрация школы

КЕЛДИБАЕВА БАХТЫГУЛЬ ОМАРХАНОВНА
Директор
ТОКЫМТАЕВА АЛМАГУЛЬ РАМАЗАНОВНА
Директордың оқу-тәрбие ісі жөнінде орынбасары
БАПИШЕВА АЙГУЛЬ АСХАТОВНА
Директордың оқу-тәрбие ісі жөнінде орынбасары
ХАСАНОВА МАРЖАН АМАНГЕЛЬДИНОВНА
Директордың оқу-тәрбие ісі жөнінде орынбасары
КОЗЫБАЕВА АЙГЕРИМ ЕРМЕКОВНА
Директордың оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары
МАХАМБЕТОВА ГУЛЬНАРА МУРАТОВНА
Директордың тәрбие ісі жөнінде орынбасары
ТОКБУРИНА ТОҒЖАН БУГЫБАЕВНА
Директордың тәрбие ісі жөнінде орынбасары
ЗЕЙНЕЛҒАБИДЕНОВА АЙДАНА ҚАНАТБЕКОВНА
Әлеуметтік педагог
НАРИМАНОВА ГУЛЬДАНА АЙДАРБЕКОВНА
Ұйымдастырушы педогог
ТАЛТУСОВА ШЫНАР ЕРЖАНОВНА
Аға тәлімгер
БУРУГАЖИНОВА РЫСБИКЕ ЖОЛДАМБЕКОВНА
Заместитель директора по АХЧ
КАРАКИТАТОВ НУРЖАН АЛПЫСБАЕВИЧ
Завхоз
Алтынбекова Куралай Ахметовна
Бухгалтер
АХМЕТЖАНОВА АРАЙЛЫМ МАМАНОВНА
Менеджер по гос.закупу
Бахытбекова Арай Бахытбековна
Іс қағаз жүргізушісі
Куандыкова Айгуль Алатаевна
Зав. библиотекой
Боденова Надежда Викторовна
Библиотекарь
ФАДЕЕВА ТАТЬЯНА ВЛАДИМИРОВНА
Психолог-педагог
ШАКЕНОВА АЛТЫНГУЛ АРНАБЕКОВНА
Психолог-педагог