«Қазақ тілі және әдебиет» пән мұғалімі.
Абай облысы білім басқармасының Коммунальное государственное учреждение «№10 жалпы орта білім беретін мектебі» отдела образования города Семей.
Семей қ., Ж. Карменов улица, 47 «А», т. 31-48-17, sh10kz@mail.ru.
Мемлекеттік білім беру ұйымының «Қазақ тілі және әдебиет» пәні бойынша 1 бірлік (16 сағат) орыс тілінде оқытатын сыныптарында ваканттық қызметке байқау жарияланады, лауазымдық жалақысы педагогикалық өтілі мен біліктілік санатына байланысты 110 мың теңгеден жоғары.
«Қазақ тілі және әдебиет» пәні бойынша мұғалімінің негізгі функционалдық міндеттері:
- мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және «құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасы негізінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
- білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
- білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады. Қысқа мерзімді жоспарлар, бөлім бойынша жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын жасайды;
- электрондық журналдарды толтырады;
- білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді
- оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарын және кестеге сай оқу процесінің толық көлемде жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді;
- әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
- білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
- ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады, ата-аналарға кеңес береді;
-кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады. Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін орындайды;
- білім беру процесі кезінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді;
- ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
- жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік және еңбекті қорғау талаптарын орындайды;
- білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді;
- тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
- білім беру процесінің барлық субъектілерінің, оның ішінде балалар отбасының қатысуымен ұйымда «құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын енгізеді;
- білім алушылар, тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаларын бойына сіңіреді.
Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімінің біліктілігіне қойылатын талаптар:
- тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім;
- біліктіліктің жоғары және орта деңгейінің болуы (мүмкіндігінше);
- педагогикалық жұмыс өтілінің болуы (мүмкіндгінше).
- және (немесе) «педагог-модератор», «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші», «педагог-шебер» кәсіби құзыреттіліктерінің бірі болуы тиіс.
Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1)педагог (жас мамандар үшін):
білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі тиіс;
білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысуы;
білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыруы, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеруі, цифрлық білім беру ресурстарын қолдануы;
2) педагог-модератор:
«педагог» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сондай-ақ:
оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтауы, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушыларының болуы;
3) педагог-сарапшы:
«педагог-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы , сондай-ақ:
ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеруі керек;
тәлімгерлікті жүзеге асыруы және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы айқындауы керек;
аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтауы, аудан/қала деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары болу керек;
4) педагог-зерттеуші:
«педагог-сарапшы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы, сондай-ақ:
Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеруі;
білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуі;
тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан мен қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын сындарлы айқындауы;
облыстық/республикалық маңызы бар қалалар мен астанада, республикалық деңгейде тәжірибесін жинақтауы (республикалық ведомствоға бағынышты ұйымдар үшін);
облыстық/республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республикалық деңгейдегі олимпиадаларда, конкурстарда, жарыстарда қатысушыларының болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
5) педагог-шебер:
«педагог-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
облыстық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, басылып шығарылған оқулықтарының, оқу-әдістемелік құралдарының авторы (автормен бірлескен) болуы;
ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуі;
тәлімгерлікті жүзеге асыруы және облыс деңгейіндегі кәсіби қоғамдастық желілерді дамытуды жоспарлауы;
республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болуы немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын дайындауы керек.
Мұғалім білуі керек:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерін;
оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесін;
педагогика мен психологияны;
пәнді оқыту әдістемесін, Тәрбие жұмысын, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;
оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды;
құқық негіздері және еңбекті, экономика негіздерін;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғауды, өртке қарсы қорғау жөніндегі ережелерді, санитарлық ережелер мен нормаларды білуі тиіс.
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2023 жылдың 15 тамызынан 2023 жылдың 22 тамызына дейін.
Ж. Карменов улица, 47 «А» мекенжайы бойынша конкурстық іріктеуге қатысу үшін қағаз форматта құжаттар қабылдау бөлімінде қабылданады. Мектеп поштасына электронды форматта sh10kz@mail.ru.
Жұмыс тәртібі: дүйсенбіден жұмаға дейін (қоса алғанда), белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
Құжаттар тізімі:
1) нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш (нысан қоса беріледі);
2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса);
4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері; ;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ТБЖ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы (нысан қоса беріледі).
Мемлекеттік білім беру |
Нысан |
____________________________ |
_______________________________________________________________
(үміткердің Т.А.Ә. (бар болса)), ЖСН
_______________________________________________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Нақты тұрғылықты жері, тіркелген мекен-жайы, байланыс телефоны
Өтініш
Мені бос/уақытша бос лауазымдық конкурсқа қатысуға рұқсат беруіңізді сұраймын
(қажетінің астын сызыңыз)
_______________________________________________________________
білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Қазіргі уақытта жұмыс істеймін
_______________________________________________________________
білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Өзім туралы келесіні хабарлаймын:
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейін
Оқу орнының атауы | Оқыту кезеңі | Диплом бойынша мамандық |
Біліктілік санатының болуы (беру (растау) күні):
_____________________________________________________________
Педагогикалық жұмыс өтілі: ____________________________________
Келесі жұмыс нәтижелері бар:___________________________________
Наградалары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса)
____________________________________________________________
Кандидаттардың құжаттарының біліктілік талаптарына сәйкестігін қарау нәтижелері бойынша конкурстық комиссия осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес бағалау парағында көрсетілген балдарды есептеуді жүзеге асырады.
Мемлекеттік білім беру |
Нысан |
Бос немесе уақытша бос педагог лауазымына үміткердің бағалау парағы ___________________________________________________ (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
№ | Өлшемшарттар | Растайтын құжат | Балл сандары |
1. | Білім деңгейі | Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері | Техникалық және кәсіби = 1 балл |
2. | Ғылыми/академиялық дәрежесі | Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері | PHD-доктор = 10 балл |
3. | Жұмыс өтілі жоқ үміткерлер үшін сертификаттау | Сертификат | "Педагог" Біліктілік санаты - 5 балл |
4. | Біліктілік санаты | Жеке куәлік, басқа құжат | Екінші санат = 1 балл |
5. | Администрация және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі | Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін растайтын басқа да құжат | Әдіскер (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл) = 1 балл |
6. | Алғаш рет жұмысқа тұрған педагогтер үшін | Білімі туралы дипломның қосымшасы | Педагогикалық/ кәсіби тәжірибенің нәтижелері "өте жақсы" = 1 балл |
7. | Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) немесе оқу орнынан ұсыныс хат | Ұсыныс хат (Конкурсты өз бетінше жариялаған білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш жасайды) | Оң ұсыныс хатының болуы = 3 балл |
8. | Кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері | - дипломдар, білім алушылардың олимпиадалар және конкурстар, ғылыми жобалар бойынша жеңімпаздардың грамоталары; | 1) олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздары = 0,5 балл |
9. | Әдістемелік қызметі | -авторлық шығармалары, басылымдары | МОН РК тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл |
10. | Қоғамдық-педагогикалық қызметі | Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат | тәлімгер = 0,5 балл |
11. | Курсқа дайындық | - пәндік дайындық сертификаттары; | ПШО, НЗМ, "Өрлеу" курстары |
12. | Мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі, "Дипломмен ауылға!", "Серпін" мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесі бойынша жіберілген педагог | Мемлекеттік білім беру гранты иегерінің сертификаты, келісім-шарты | 3 балл қосылады |
Барлығы: |
Коммунальное государственное учреждение «Средняя общеобразовательная школа №10» отдела образования города Семей управления образования области Абай, г. Семей, ул. Ж. Карменова, 47 «А», т. 31-48-17, sh10kz@mail.ru.
Объявляет конкурс на занятие вакантной должности педагога государственной организации образования по специальности «Казахский язык и литература» в классах с русским языком обучения - 1 ставка (16 часов), с должностным окладом от 110 тыс. тенге и выше в зависимости от педагогического стажа и квалификационной категории.
Основные функциональные обязанности учителя казахского языка и литературы:
- осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с Государственными общеобязательными стандартами образования и на основании концепции «Образование, основанное на ценностях»;
- способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся;
- использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся. Составляет краткосрочные планы, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;
- заполняет электронные журналы;
- обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного Государственным общеобязательными стандартам образования;
- участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;
- участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;
- изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;
- участвует в педагогических консилиумах для родителей, консультирует родителей;
- повышает профессиональную компетентность, в том числе информационно-коммуникационную. Выполняет правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
- обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;
- осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;
- выполняет требования по безопасности и охране труда при эксплуатации оборудования;
- обеспечивает создание необходимых условий для охраны жизни и здоровья детей во время образовательного процесса;
- заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;
- внедряет концепцию «Образование, основанное на ценностях» в организации с участием всех субъектов образовательного процесса, в том числе семьи детей;
- прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников;
Требования к квалификации учителя казахского языка и литературы:
- высшее и (или) послевузовское педагогическое образование по соответствующему профилю;
- наличие высшего и среднего уровня квалификации (предпочтительно);
- со стажем педагогической работы (предпочтительно).
- и (или) иметь одну из профессиональных компетенций: «педагог-модератор», «педагог-эксперт», «педагог-исследователь», «педагог-мастер».
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
1) педагог (для молодых специалистов):
должен уметь планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;
способствовать формированию общей культуры обучающегося и его социализации, принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования;
осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся, владеть навыками профессионально-педагогического диалога, применять цифровые образовательные ресурсы;
2) педагог-модератор:
должен соответствовать общим требованиям, предъявляемым к квалификации «педагог», а также:
использовать инновационные формы, методы и средства обучения, обобщать опыт на уровне организации образования, иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне организации образования;
3) педагог-эксперт:
должен соответствовать общим требованиям к квалификации «педагог-модератор», а также:
владеть навыками анализа организованной учебной деятельности;
осуществлять наставничество и конструктивно определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования;
обобщать опыт на уровне района/города, иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района/города;
4) педагог-исследователь:
должен соответствовать общим требованиям к квалификации «педагог-эксперт», а также:
владеть навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания;
обеспечивать развитие исследовательских навыков обучающихся;
осуществлять наставничество и конструктивно определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района и города;
обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций);
иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне области/городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций);
5) педагог-мастер:
должен соответствовать общим требованиям к квалификации «педагог-исследователь», а также:
иметь авторскую программу или является автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете или Республиканском учебно-методическом совете;
обеспечивать развитие навыков научного проектирования;
осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области;
являться участником республиканских и международных конкурсов и олимпиад или подготовил участников республиканских и международных конкурсов и олимпиад.
Учитель должен знать:
Конституцию Республики Казахстан, Трудовой Кодекс Республики Казахстан, законы Республики Казахстан «Об образовании», «О статусе педагога», «О противодействии коррупции», «О языках в Республике Казахстан», Государственные общеобязательные стандарты образования и другие нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;
содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;
педагогику и психологию;
методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности;
требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;
основы права и научной организации труда, экономики;
правила по безопасности и охране труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.
Срок приема документов: с 15 августа 2023 года по 22 августа 2023 года.
Документы на участие в конкурсном отборе принимаются в бумажном формате по адресу ул. Ж. Карменова, 47 «А», приемная. В электронном формате на почту школы sh10kz@mail.ru.
Режим работы: с понедельника по пятницу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 до 18.00. Обеденный перерыв с 13.00 до 14.00.
Перечень документов:
1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме (форма прилагается);
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);
7) справку с психоневрологической организации;
8) справку с наркологической организации;
9) сертификат Национального квалификационного тестирования (далее - НКТ) или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора, педагога-эксперта, педагога-исследователя, педагога-мастера (при наличии);
10) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме (форма прилагается).
Приложение 10 |
Форма |
____________________________ |
__________________________________________________________________
Ф.И.О. кандидата (при его наличии), ИИН
__________________________________________________________________
(должность, место работы)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Фактическое место проживания, адрес прописки, контактный телефон
Заявление
Прошу допустить меня к конкурсу на занятие вакантной/временно вакантной
должности (нужное подчеркнуть)
__________________________________________________________________
наименование организаций образования, адрес (область, район, город\село)
В настоящее время работаю
__________________________________________________________________
должность, наименование организации, адрес (область, район, город\село)
Сообщаю о себе следующие сведения:
Образование: высшее или послевузовское
Наименование учебного заведения | Период обучения | Специальность по диплому |
Наличие квалификационной категории (дата присвоения (подтверждения)):
__________________________________________________________________
Стаж педагогической работы: ________________________________________
Имею следующие результаты работы: _________________________________
Награды, звания, степень, ученая степень, ученое звание,
а также дополнительные сведения (при наличии)
__________________________________________________________________
По результатам рассмотрения документов кандидатов на соответствие квалификационным требованиям, конкурсная комиссия осуществляет подсчет баллов, указанных кандидатом в Оценочном листе согласно приложению 11 к настоящим Правилам.
Приложение 11 |
Форма |
Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога
__________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии))
№ | Критерии | Подтверждающий документ | Кол-во баллов |
1. | Уровень образования | Копии диплома об образовании и приложения к диплому | Техническое и профессиональное = 1 балл |
2. | Ученая/академическая степень | Копии диплома об образовании и приложения к диплому | PHD-доктор = 10 баллов |
3. | Результаты прохождения сертификации для кандидатов без стажа | Сертификат | квалификационная категория "педагог" плюс 5 баллов |
4. | Квалификационная категория | Удостоверение, иной документ | 2 категория = 1 балл |
5. | Опыт административной и методической деятельности | трудовая книжка/документ, заменяющий трудовую деятельность | Методист (стаж в должности не менее 2 лет) = 1 балл |
6. | Для педагогов, впервые поступающих на работу | Приложение к диплому об образовании | Результаты педагогической/ профессиональной практики "отлично" = 1 балл |
7. | Рекомендательное письмо с предыдущего места работы (по должности педагога) или учебы | Рекомендательное письмо (организация образования, объявившая конкурс самостоятельно делает запрос в организацию/учебное заведение по последнему месту работы/учебы) | Наличие положительного рекомендательного письма = 3 балла |
8. | Показатели профессиональных достижений | - дипломы, грамоты победителей олимпиад и конкурсов, научных проектов обучающихся; | призеры олимпиад и конкурсов = 0,5 балла |
9. | Методическая деятельность | -авторские работы и публикации | автор или соавтор учебников и (или) УМК, включенных в перечень МОН РК = 5 баллов |
10. | Общественно-педагогическая деятельность | Документ, подтверждающий общественно-педагогическую деятельность | наставник = 0,5 балла |
11. | Курсовая подготовка | - сертификаты предметной подготовки; | курсы ЦПМ НИШ, "Өрлеу" |
12. | Выпускник организации высшего и послевузовского образования, обучившийся по государственному образовательному гранту, участник государственной программ "С дипломом в село!", "Серпiн", педагог, направленный по молодежной практике Центром занятости населения | Сертификат обладателя государственного образовательного гранта, договор | плюс 3 балла |
Итого: |