Дефектолог қызметкері қажет.
Абай облысы білім басқармасының Семей қаласы білім бөлімінің «№10 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Семей қ., Ж. Карменов көшесі, 47 «А», т. 31-48-17, sh10kz@mail.ru.
Мемлекеттік білім беру ұйымының «Дефектолог» 1 бірлік (ваканттық қызметке байқау жарияланады, лауазымдық жалақысы педагогикалық өтілі мен біліктілік санатына байланысты 70 мың теңгеден жоғары.
Дефектологтың негізгі функционалдық міндеттері:
Баланың дене, психикалық, сөйлеу, неврологиялық мәртебесін ескере отырып, ерекше білім беру қажеттілігін бағалауды жүзеге асырады, баланың сөйлеу және психофизикалық дамуына тексеру жүргізеді, құжаттаманы жүргізеді және талдайды.
Жеке оқу, жеке-дамыту бағдарламаларын әзірлейді, әртүрлі білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады.
Тәрбиешілермен және басқа да мамандармен тығыз байланыста топтық және жеке және түзету, бұзылған функцияларды қалпына келтіру және ерекше білім беру қажеттілігі бар тәрбиеленушіні әлеуметтендіру бойынша қызметті жүзеге асырады.
Педагогтерге, ата-аналарға немесе оларды алмастыратын тұлғаларға балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету жөнінде кеңес береді.
Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.
Тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, стандарт талаптарына сәйкес оқытудың алуан түрлерін, тәсілдерін, әдістері мен құралдарын қолданады.
Арнайы білім беру бағдарламаларын іске асырады.
Кәсіби біліктілігін арттырады.
Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне, семинарларға, конференцияларға қатысады.
Қажетті құжаттаманы жүргізеді.
Ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгерген.
Қоғамның мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға толерантты қарым-қатынасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді.
Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды.
Тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру кезеңінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.
Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы", "Қазақстан Республикасы жемқорлыққа қарсы күрес" туралы Заңдарын және білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді,
өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға арналған арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарттары;
арнайы мектепке дейінгі педагогика, арнайы психология,
оқу-тәрбие процесін жобалау және ұйымдастыру негіздері;
арнайы білім беру саласындағы жаңа жетістіктер;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелері, санитарлық ережелер.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
"Арнайы білім" мамандығы бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі немесе қайта даярлау курсынан өткендігін растайтын құжат немесе "Арнайы білім" мамандығы бойынша техникалық және кәсіптік білімі, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды.
Біліктілік деңгейі жоғары болған жағдайда педагог-шебердің мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 5 жыл.
Біліктілік орта деңгей болған жағдайда мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог – зерттеуші кемінде 4 жыл.
Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог" (санаты жоқ):
дамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған балаларды оқыту диагностикасының әдістерін меңгеруі,
арнайы мектепке дейінгі білім беру саласында инновациялық педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, мотивациялық, диагностикалық, дамытушылық, коммуникативтік және әдістемелік қызметті жүзеге асыру;
дефектологияның қазіргі заманғы әдістерін меңгеруі,
білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысуы,
балалардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлауы және ұйымдастыруы;
балалардың жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету, білім беру ұйымдары деңгейіндегі іс-шараларға қатысу, балалардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыру, кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, сандық білім беру ресурстарын қолдану.
2) "педагог – модератор":
"педагог" (санаты жоқ) санатының жалпы талаптарына жауап беруі, сонымен қатар:
тәрбиеленушілердің дамуындағы ауытқуларды диагностикалау мен түзетудің заманауи әдістерін пайдалануы, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтауы тиіс.
3) "педагог-сарапшы":
"педагог – модератор" санатының жалпы талаптарына жауап беруі тиіс, сонымен қатар:
балалардың дамуындағы ауытқушылықтардың алдын алу және түзету әдістері мен тәсілдерін пайдалануы;
ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты қамтамасыз етуі;
инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеуі және енгізуі;
ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеруі, тәлімгерлікті жүзеге асыруы және кәсіби даму басымдықтарын конструктивті анықтауы, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтауы тиіс.
4) "педагог-зерттеуші":
"педагог – сарапшы" санатының жалпы талаптарына жауап беруі тиіс, сонымен қатар:
дефектология ғылымының жаңа жетістіктерін пайдалану;
арнайы педагогика және психология;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелерін сақтай отырып, тәрбиеленушілердің қажеттіліктері мен психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, инновациялық технологияларды, оқыту әдістері мен тәсілдерін қолдану;
қызмет бағыты бойынша басқа ұйымдармен өзара іс - қимылды қамтамасыз ету;
облыс деңгейінде қызмет бағыты бойынша әдістемелік әзірлемелердің болуы;
сабақтарды зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру, тәлімгерлікті жүзеге асыру облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;
психологиялық-педагогикалық басылымдарда жарияланымдары болуы тиіс.
5) "педагог-шебер":
"педагог – зерттеуші" санатының жалпы талаптарына сәйкес болуы тиіс, сонымен қатар:
арнайы педагогиканың жаңа жетістіктерін енгізу;
педагогикалық зерттеудің негізгі әдіснамалық принциптерін басшылыққа ала отырып, өзінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асыра білу;
кәсіби даму траекториясына сәйкес өзін-өзі оқыту дағдыларын меңгеру;
авторлық бағдарламасы болуы немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлдау алған шығарылған бағдарламалардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болып табылуы, облыс деңгейінде әлеуметтік педагогтардың кәсіби қоғамдастығының желісін дамытуды жоспарлауы және тәлімгерлікті жүзеге асыру.
Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2023 жылдың 29 тамызынан 2023 жылдың 07 қыркүйекке дейін.
Ж. Карменов көшесі, 47 «А» мекенжайы бойынша конкурстық іріктеуге қатысу үшін қағаз форматта құжаттар қабылдау бөлімінде қабылданады. Мектеп поштасына электронды форматта sh10kz@mail.ru.
Жұмыс тәртібі: дүйсенбіден жұмаға дейін (қоса алғанда), белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
Құжаттар тізімі:
1) нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш (нысан қоса беріледі);
2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса);
4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері; ;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ТБЖ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы (нысан қоса беріледі).
Мемлекеттік білім беру |
Нысан |
____________________________ |
_______________________________________________________________
(үміткердің Т.А.Ә. (бар болса)), ЖСН
_______________________________________________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Нақты тұрғылықты жері, тіркелген мекен-жайы, байланыс телефоны
Өтініш
Мені бос/уақытша бос лауазымдық конкурсқа қатысуға рұқсат беруіңізді сұраймын
(қажетінің астын сызыңыз)
_______________________________________________________________
білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Қазіргі уақытта жұмыс істеймін
_______________________________________________________________
білім беру ұйымының атауы, мекен-жайы (облыс, аудан, қала\ауыл)
Өзім туралы келесіні хабарлаймын:
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейін
Оқу орнының атауы | Оқыту кезеңі | Диплом бойынша мамандық |
Біліктілік санатының болуы (беру (растау) күні):
_____________________________________________________________
Педагогикалық жұмыс өтілі: ____________________________________
Келесі жұмыс нәтижелері бар:___________________________________
Наградалары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса)
____________________________________________________________
Кандидаттардың құжаттарының біліктілік талаптарына сәйкестігін қарау нәтижелері бойынша конкурстық комиссия осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес бағалау парағында көрсетілген балдарды есептеуді жүзеге асырады.
Мемлекеттік білім беру |
Нысан |
Бос немесе уақытша бос педагог лауазымына үміткердің бағалау парағы ___________________________________________________ (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))
№ | Өлшемшарттар | Растайтын құжат | Балл сандары |
1. | Білім деңгейі | Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері | Техникалық және кәсіби = 1 балл |
2. | Ғылыми/академиялық дәрежесі | Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері | PHD-доктор = 10 балл |
3. | Жұмыс өтілі жоқ үміткерлер үшін сертификаттау | Сертификат | "Педагог" Біліктілік санаты - 5 балл |
4. | Біліктілік санаты | Жеке куәлік, басқа құжат | Екінші санат = 1 балл |
5. | Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі | Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін растайтын басқа да құжат | Әдіскер (лауазымдық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл) = 1 балл |
6. | Алғаш рет жұмысқа тұрған педагогтер үшін | Білімі туралы дипломның қосымшасы | Педагогикалық/ кәсіби тәжірибенің нәтижелері "өте жақсы" = 1 балл |
7. | Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) немесе оқу орнынан ұсыныс хат | Ұсыныс хат (Конкурсты өз бетінше жариялаған білім беру ұйымы соңғы жұмыс/оқу орны бойынша ұйымға/оқу мекемесіне өтініш жасайды) | Оң ұсыныс хатының болуы = 3 балл |
8. | Кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері | - дипломдар, білім алушылардың олимпиадалар және конкурстар, ғылыми жобалар бойынша жеңімпаздардың грамоталары; | 1) олимпиадалар және конкурстар жеңімпаздары = 0,5 балл |
9. | Әдістемелік қызметі | -авторлық шығармалары, басылымдары | ҚР БҒМ тізбесіне енген оқулықтар мен (немесе) ОӘК авторы немесе бірлескен авторы = 5 балл |
10. | Қоғамдық-педагогикалық қызметі | Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат | тәлімгер = 0,5 балл |
11. | Курсқа дайындық | - пәндік дайындық сертификаттары; | ПШО, НЗМ, "Өрлеу" курстары |
12. | Мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім алған жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымының түлегі, "Дипломмен ауылға!", "Серпін" мемлекеттік бағдарламаларының қатысушысы, Жұмыспен қамту орталығы жастар тәжірибесі бойынша жіберілген педагог | Мемлекеттік білім беру гранты иегерінің сертификаты, келісім-шарты | 3 балл қосылады |
Барлығы: |
Коммунальное государственное учреждение «Средняя общеобразовательная школа №10» отдела образования города Семей управления образования области Абай, г. Семей, ул. Ж. Карменова, 47 «А», т. 31-48-17, sh10kz@mail.ru.
Объявляет конкурс на занятие вакантной должности педагога государственной организации образования на должность «Дефектолог» 1 ставка, с должностным окладом от 70 тыс. тенге и выше в зависимости от педагогического стажа и квалификационной категории.
Основные функциональные обязанности дефектолога:
Осуществляет оценку особых образовательных потребностей с учетом физического, психического, речевого, неврологического статуса ребенка, проводит обследование речевого и психофизического развития ребенка, ведет и анализирует документацию.
Развивает принцип инклюзивного образования.
Реализует типовые специальные, индивидуальные учебные программы.
Повышает профессиональную квалификацию.
Участвует в деятельности методических объединений, семинарах, конференциях.
Ведет необходимую документацию.
Владеет информационно-коммуникативной компетентностью.
Выполняет правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты.
Конституцию Республики Казахстан, Трудовой Кодекс Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с огарниченными возможностями", "О противодействии коррупции" и другие нормативные правовые акты Республики Казахстан, определяющие направления и перспективы развития образования;
специальную дошкольную педагогику и специальную психологию;
основы проектирования и организации учебно-воспитательного процесса;
новейшие достижения в области специального образования;
правила по безопасности и охране труда, противопожарной защиты, санитарные правила.
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
владеть современными методами дефектологии;
принимать участие в работе методических объединений организации образования;
должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог" (без категории), а также:
должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – модератор", а также:
использовать методы и приемы предупреждения и исправления отклонений в развитии детей;
обеспечивать сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;
изучать и внедрять инновационный педагогический опыт;
должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – эксперт", а также:
использовать новейшие достижения дефектологической науки;
специальной педагогики и психологии;
обеспечивать взаимодействие с другими организациями по направлению деятельности;
иметь методические разработки по направлению деятельности на уровне области;
иметь публикации в психолого-педагогических изданиях;
должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог – исследователь", а также:
внедрять новейшие достижения специальной педагогики;
обладать навыками самообучения в соответствии с траекторией профессионального развития;
Срок приема документов: с 29 августа 2023 года по 07 сенября 2023 года.
Документы на участие в конкурсном отборе принимаются в бумажном формате по адресу ул. Ж. Карменова, 47 «А», приемная. В электронном формате на почту школы sh10kz@mail.ru.
Режим работы: с понедельника по пятницу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 до 18.00. Обеденный перерыв с 13.00 до 14.00.
Перечень документов:
1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме (форма прилагается);
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;
5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);
7) справку с психоневрологической организации;
8) справку с наркологической организации;
9) сертификат Национального квалификационного тестирования (далее - НКТ) или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора, педагога-эксперта, педагога-исследователя, педагога-мастера (при наличии);
10) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме (форма прилагается).
Приложение 10 |
Форма |
____________________________ |
__________________________________________________________________
Ф.И.О. кандидата (при его наличии), ИИН
__________________________________________________________________
(должность, место работы)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Фактическое место проживания, адрес прописки, контактный телефон
Заявление
Прошу допустить меня к конкурсу на занятие вакантной/временно вакантной
должности (нужное подчеркнуть)
__________________________________________________________________
наименование организаций образования, адрес (область, район, город\село)
В настоящее время работаю
__________________________________________________________________
должность, наименование организации, адрес (область, район, город\село)
Сообщаю о себе следующие сведения:
Образование: высшее или послевузовское
Наименование учебного заведения | Период обучения | Специальность по диплому |
Наличие квалификационной категории (дата присвоения (подтверждения)):
__________________________________________________________________
Стаж педагогической работы: ________________________________________
Имею следующие результаты работы: _________________________________
Награды, звания, степень, ученая степень, ученое звание,
а также дополнительные сведения (при наличии)
__________________________________________________________________
По результатам рассмотрения документов кандидатов на соответствие квалификационным требованиям, конкурсная комиссия осуществляет подсчет баллов, указанных кандидатом в Оценочном листе согласно приложению 11 к настоящим Правилам.
Приложение 11 |
Форма |
Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога
__________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии))
№ | Критерии | Подтверждающий документ | Кол-во баллов |
1. | Уровень образования | Копии диплома об образовании и приложения к диплому | Техническое и профессиональное = 1 балл |
2. | Ученая/академическая степень | Копии диплома об образовании и приложения к диплому | PHD-доктор = 10 баллов |
3. | Результаты прохождения сертификации для кандидатов без стажа | Сертификат | квалификационная категория "педагог" плюс 5 баллов |
4. | Квалификационная категория | Удостоверение, иной документ | 2 категория = 1 балл |
5. | Опыт административной и методической деятельности | трудовая книжка/документ, заменяющий трудовую деятельность | Методист (стаж в должности не менее 2 лет) = 1 балл |
6. | Для педагогов, впервые поступающих на работу | Приложение к диплому об образовании | Результаты педагогической/ профессиональной практики "отлично" = 1 балл |
7. | Рекомендательное письмо с предыдущего места работы (по должности педагога) или учебы | Рекомендательное письмо (организация образования, объявившая конкурс самостоятельно делает запрос в организацию/учебное заведение по последнему месту работы/учебы) | Наличие положительного рекомендательного письма = 3 балла |
8. | Показатели профессиональных достижений | - дипломы, грамоты победителей олимпиад и конкурсов, научных проектов обучающихся; | призеры олимпиад и конкурсов = 0,5 балла |
9. | Методическая деятельность | -авторские работы и публикации | автор или соавтор учебников и (или) УМК, включенных в перечень МОН РК = 5 баллов |
10. | Общественно-педагогическая деятельность | Документ, подтверждающий общественно-педагогическую деятельность | наставник = 0,5 балла |
11. | Курсовая подготовка | - сертификаты предметной подготовки; | курсы ЦПМ НИШ, "Өрлеу" |
12. | Выпускник организации высшего и послевузовского образования, обучившийся по государственному образовательному гранту, участник государственной программ "С дипломом в село!", "Серпiн", педагог, направленный по молодежной практике Центром занятости населения | Сертификат обладателя государственного образовательного гранта, договор | плюс 3 балла |
Итого: |