13
июль
2022
"Тәрбиенің қандай қателіктері көп кездеседі" ата-аналарға кеңес
"Тәрбиенің қандай қателіктері көп кездеседі" ата-аналарға кеңес
«Қатыгездік үрдісінде» тәрбиелеунемесе айқын және жабық эмоционалдық күшпен бөліп алу. Мұнда баланы жақсы көрмейтіндігін ылғи көрсетіп отырады. Бала бұл ащы шындыққа әртүрлі жауап береді: тұйықталады, ата-анасына ұнау үшін жағымпазданады, өзіне көңіл аударуға тырысады, мейірімсіз бола бастайды, оны жек көргені үшін ата-аналарынан кек алады.
Теріс тәрбиенің тағы бір түрі – асыра қамқорлық жасау (гиперопека) немесе асыра қолдау. Асыра қамқорлық жасау кезінде оны жақсы жағдайда ұстайды, ешқашан өз бетінше жүруіне мүмкіндік бермейді. Мұндай балалардан ерке, талғампаз адамдар өседі. Олар өз өмір ұстанымдарын сақтай алмайды.
Гиперопекабүгінгі күні сирек кездеседі. Бұл бұзақылыққа алып келеді.
Қарама-қайшылықты тәрбие өте кең таралған: әжесі бірдеңені айтса, екіншісі басқаша, ата-анасы өз жағына тартады.
Тәрбие мәселелері – қазіргі заманға маңызды мәселелердің бірі.
Бұл тәрбиенің мәні: баланы іс-әрекет жасауға, ойлауға, ересектер берген әртүрлі тапсырмалар мен міндеттерді талап деңгейіне сәйкес біртіндеп оқытып-үйрету, сонымен қатар айналасындағылармен қарым-қатынас өлшемдері бойынша араласуға үйрету болып табылады.
Теріс тәрбиенің тағы бір түрі – асыра қамқорлық жасау (гиперопека) немесе асыра қолдау. Асыра қамқорлық жасау кезінде оны жақсы жағдайда ұстайды, ешқашан өз бетінше жүруіне мүмкіндік бермейді. Мұндай балалардан ерке, талғампаз адамдар өседі. Олар өз өмір ұстанымдарын сақтай алмайды.
Гиперопекабүгінгі күні сирек кездеседі. Бұл бұзақылыққа алып келеді.
Қарама-қайшылықты тәрбие өте кең таралған: әжесі бірдеңені айтса, екіншісі басқаша, ата-анасы өз жағына тартады.
Тәрбие мәселелері – қазіргі заманға маңызды мәселелердің бірі.
Бұл тәрбиенің мәні: баланы іс-әрекет жасауға, ойлауға, ересектер берген әртүрлі тапсырмалар мен міндеттерді талап деңгейіне сәйкес біртіндеп оқытып-үйрету, сонымен қатар айналасындағылармен қарым-қатынас өлшемдері бойынша араласуға үйрету болып табылады.